Нэгж хичээлийн сэдэв: Хүснэгтэн мэдээлэл боловсруулах технологи
Хамрах хүрээ: 8-р анги
Зорилго: Цахим хүснэгттэй ажиллаж сурах
Агуулгын
залгамж холбоо:
7 дугаар анги
|
8 дугаар анги
|
9 дүгээр анги
|
Ø Microsoft Word программ
дээр бяцхан ном хийх
Ø Баримтад зураг,
дүрс оруулах
Ø Зураг объектыг
засварлах
Ø Баримтад хүснэгт оруулах
Ø Баримтыг
хэвлэх
|
Ø Цахим хүснэгтийн үндсэн объектууд (хуудас,
ном,нүд , нүдний хаяг, муж, хүрээ шугам), тэдгээрийн шинж чанарыг мэдэх,
нүдэнд өгөгдөл оруулж , хэлбэржүүлэх
Ø Томьёо ашиглан хамгийн их утга, хамгийн бага утга, дундаж утга олох,
илэрсэн алдааг оношлох
Ø Цахим хүснэгтэд тооцоолол хийх
|
Ø Хүснэгтэн мэдээлэл боловсруулах
Ø технологийн үндсэн ойлголт
Ø Цахим хүсгнэгт ба өгөгдлийн хэлбэржүүлэлт
Ø Цахим хүснэгтэд тооцоолол хийх
|
Хэрэглэгдэхүүн:
Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 8дугаар ангийн
хөтөлбөр, төлөвлөгөө, зөвлөмж,
Presentation, Проектор, Компьютер,MicrosoftExcel программ, Нэгж
хичээлийн хөтөлбөр,ТӨМ
Бүлэг сэдвийн цагийн үлгэрчилсэн хуваарилалт:
Ээлжит хичээл
(сэдэв)
|
Цаг
|
Суралцахуйн зорилт
(сурах арга барил)
|
Хичээлийн агуулга
|
Хүснэгтэн
мэдээлэл
боловсруулах
технологийн
үндсэн ойлголт
|
1
|
-
.Хүснэгтэн мэдээлэл боловсруулах программын онцлог, ажиллах зарчмыг ойлгох;
-
Ажлын хуудасны
объектуудыг таних, нэрлэх, нүд будах, шатрын хөлөг үүсгэх;
-
Шатрын хөлгийн
тэмдэглэл хийх;
-
Өгөгдлийг хялбар аргаар оруулах, дасгал гүйцэтгэх явцдаа суралцах.
|
Цахим хүснэгт, багана, мөр,нүд,
нүдний хаяг, муж, мужийн хаяг, ажлын хуудас,
тоон ба бичвэр өгөгдөл, энгийн томьёо оруулж хуулалт хийх, тооцооллын дүнг харах.
|
Цахим хүсгнэгт ба өгөгдлийн
хэлбэржүүлэлт
|
1
|
- Хүрээ шугам татах;
- Нүд нэгтгэх;
- Томьёо оруулах технологийг эзэмших;
- Хувьсамтгай хаягаас тогтвортой хаягийг үүсгэхэд суралцах.
|
Хүрээ шугам татах, нүд
нэгтгэх, нүдэнд томьёо оруулж үр
дүнг харах, хувьсамтгай хаягийг тогтвортой хаяг болгон өөрчлөх.
|
Цахим хүсгнэд тооцоолол хийх
|
2
|
- Цахим хүснгэгтэд илэрхийлэл оруулж,хялбарчлах;
- Статистик өгөгдлийн нийлбэр, хамгийн их ба бага, дундаж
утга олоход суралцах;
- Бусад хичээлийн асуудлыг цахим хүснэгт ашиглан шийдвэрлэх.
|
• Тоон утга оруулж тооцоолол хийх, нүдэнд тайлбар, зүүлт
хийх, нүдэнд оруулсан өгөгдлийг засварлах;
• Нийлбэр, хамгийн их, хамгийн бага, дундаж утга
олох.
|
Нэгж хичээлийн үнэлгээний рубрик
Анги: ...............................
Үнэлгээ
|
Хангалттай
|
Сайн
|
Дундаж
|
Хангалтгүй
|
Тоон өгөгдөл
оруулах чадвар
|
Өгөгдлийг хялбар
аргаар оруулах
чадвар эзэмшсэн.
|
Өгөгдлийг бүрэн оруулсан.
|
Өгөгдлийг дутуу
оруулсан.
|
Огт оруулаагүй.
|
Томьёо оруулах
чадвар
|
Томьёо оруулж үүрэг ач
холбогдлыг бүрэн
ойлгосон.
|
Томьёо оруулсан ч
Ач холбогдлыг бүрэн
ойлгоогүй.
|
Эхний томьёоноос
бусдыг оруулж
чадаагүй.
|
Томьёо оруулж
чадаагүй.
|
Хуулалт хийх
чадвар
|
Бүрэн хуулсан.
|
Хуулсан боловч зарим алдаа гаргасан.
|
Хуулалтыг 50-аас дээш хувийг
хийсэн.
|
Хуулалт хийхдээ
алдаа гаргасан.
|
Эцсийн дүнг
гаргасан эсэх
|
Бүрэн тооцож
гаргасан.
|
Тооцож гаргасан
боловч дутуу
гүйцэтгэлтэй.
|
Бүх үйлдлийн 50-60 хувийг
гүйцэтгэсэн.
|
Тооцож гаргаж
чадаагүй.
|
No comments:
Post a Comment